Dobrý den,navštívila jsem vaši nemocnici,která je krásná,moderní,čistá.Personál přívětivý a milý.Jediná výtka,ošetřovatel,nebo zdravotní bratr se ptal na potíže jednotlivých pacientů na chodbě pohotovosti,takže celé osazenstvo čekárny bylo informováno o problémech jednotlivých lidí.Má to prosím nějaký smysl? To tak urychlí práci v ambulanci?
Dobrý den, centrální příjem, který slouží zároveň i jako pohotovost, navštíví během jeho nepřetržitého provozu desítky lidí. Personál musí být schopen během rychlé doby se orientovat a alespoň rámcově určit závažnost a charakter jejich obtíží. Na základě těchto informací směruje ošetření na jednotlivé ambulance a lékař určuje pořadí ošetření. Charakter pohotovosti většinou neumožňuje vést tyto rozhovory v soukromí, samozřejmě stupeň diskrétnosti závisí na individuálním přístupu dané sestry či zdravotního bratra. S pozdravem MUDr. J. Ziková